Prijavi se za RSS

Previše slatkiša može stvoriti nasilnike

Djeca koja svaki dan jedu slatkiše imaju veće izglede da će u odrasloj dobi biti nasilna, tvrde znanstvenici.

Previše slatkiša može stvoriti nasilnike

British Journal of Psychiatry je objavio kako 10-godišnjaci koji svakodnevno jedu slatkiše imaju znatno veće izglede da će prije 34. godine života biti osuđeni za neko nasilno kazneno djelo.

Istraživači ovakve rezultate objašnjavaju na više načina, između ostalog ukazujući na mogućnost da ovisnost o aditivima iz slatkiša dovodi do agresivnosti.

Drugo objašnjenje se odnosi na činjenicu da djeca koja redovito dobivaju slatkiše ne stječu naviku čekanja na predmet svojih želja, što može dovesti do usvajanja impulzivnog ponašanja, snažnog faktora rizika za delinkvenciju.

Zahvaljujemo Vam na Vašem posjetu. Koristimo ovu priliku da Vas pozovemo da nas lajkate ukoliko već niste i na Facebooku klikom na donji gumb 'Sviđa mi se'. Hvala Vam na Vašoj podršci!

Ukoliko ste već lajkali Pacijent.org, molimo Vas da objavite Pacijent.org na svoj Facebook profil klikom na gornji logotip! Hvala na podršci!

Objavi na Facebooku
Ocijeni sa 1Ocijeni sa 2Ocijeni sa 3Ocijeni sa 4Ocijeni sa 5 (2 ocjena, prosjek: 5.00 od 5)
Loading ... Loading ...

0 commentspovratak na članak

Drugi članciPovratak na Početnu stranicu

Otvoreno savjetovalište Hrvatskog centra za palijativnu skrb i novi ured KUZ-a

Otvoreno savjetovalište Hrvatskog centra za palijativnu skrb i novi ured KUZ-a(0)

Povodom današnjeg Europskog dana prava pacijenata u Zagrebu je otvoren ured i savjetovalište Hrvatskog centra za palijativnu skrb u okviru kojega će djelovati i središnji ured Koalicije udruga u zdravstvu (KUZ).

Previše slatkiša može stvoriti nasilnike

Previše slatkiša može stvoriti nasilnike(0)

Djeca koja svaki dan jedu slatkiše imaju veće izglede da će u odrasloj dobi biti nasilna, tvrde znanstvenici.

Magnezijem protiv moždanog udara

Magnezijem protiv moždanog udara(0)

Osobe koje jedu hranu bogatu magnezijem poput zelenog lisnatog povrća, orašastih plodova i grahorica imaju manje moždanih udara, pokazalo je međunarodno istraživanje koje je obuhvatilo četvrt milijuna ljudi.

Novi test za Downov sindrom amniocentezu šalje u povijest

Novi test za Downov sindrom amniocentezu šalje u povijest(0)

Krvni DNK test za rano otkrivanje Downovog sindroma u nerođenog djeteta, kojim se rizik od tog poremećaja utvrđuje na temelju malog uzorka majčine krvi, ove će godine nakon SAD-a stići i u Europu. Uvođenje ovog testa najavila je Njemačka, i to za sredinu 2012. godine, dok se isti test u Sjedinjenim Američkim Državama uspješno primjenjuje od listopada 2011.

Pogodnosti za hrvatske pacijente nakon pristupanja EU

Pogodnosti za hrvatske pacijente nakon pristupanja EU(0)

Potvrde li na referendumu pristupni ugovor s Europskom unijom, hrvatske korisnike zdravstvenog osiguranja očekuju brojne pogodnosti jer bi se 2013. godine trebala izjednačiti kvaliteta zdravstvene skrbi za sve građane EU.

Povratak na početnu stranicu

Kontakt i informacije

Sve o zdravlju i zdravstvu

Pacijent.org

Socijalne mreže

Popularne kategorije

Powered by Nurse.HR
© 2010 Pacijent.org: Sve o zdravlju i zdravstvu • Sva prava zadržana.